zaterdag, juli 12, 2008

Ongeloof

Als we even één dagje vooruit kijken, dan zien we de week-kilometers weer stijgen (boven de 60). Volgende week iets rustiger.

De meeste van die kilometers verliepen rustig. Dinsdag Watervliet met GHS 148. Woensdag JCA duurloop GHS 140. En donderdag middag 14,43km in de Blaarmeersen. En daarbij 1h12m47s in Z1 gebleven en gem snelheid toch nog 9,88km/h. Ook vrijdag verliepen ze aanvankelijk rustig. Een busje met wel 9 JCA'ers maakte er een rustige duurloop van. Tot we besloten de achtervolging in te zetten op een van de ontsnapten. En als ik vandaag adhv mijn Polar het snelheidsverloop per kilometer uitzette, verschoot ik zelf van de snelheid. Meer dan 2km aan meer dan 14km/h. Voor mij ongelooflijk.

Zat wel redelijk kapot nadien, maar recupereerde goed. Vandaag vriend geholpen bij een feestje serveren. Morgen om 7h45 reeds de baan op om te gaan lopen op de Catsberg in Godewaersvelde. Eens zien wat dat gaat brengen.

2 opmerkingen:

  1. De snelle recuperatie betuigd van een prefecte conditie maar hoe kan het ook anders na al die wedstrijden...ooit lopen we wel eens samen, of da ga ik toch proberen :-)...de leute en tot het volgend wedstrijdverslag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en ik dacht dat ik stilstond als jullie mij voorbijvlogen

    BeantwoordenVerwijderen