maandag, december 08, 2008

Gedachtenspinsels

Nog 5 weken en het is LPMM te Genk. Na 2 rust weken, tijd voor actie. Ga eerst gewoon wat kilometers opbouwen, gezien het slechte resultaat van dit weekend. En zo'n eerste training na een rustperiode, verloopt niet altijd gemakkelijk. Dat bewijzen de gedachten in mijn koppeke.

Kom deze middag uit het MP center (waar ik werk). Ondanks de jas, was het vrij koud. Zou ik wel vertrekken? Ja het moet. Eens in de wagen. Miljaar 't is zelfs hier koud. En als ik terug kom zal ik geen parking meer hebben. Doorbijten! Aangekomen aan de topsporthal. Miljaar, moest mijn dikkere looptrui meegebracht hebben. Gelukkig had ik een dunne met lange mouwen + een onderlijfje zonder mouwen. Eens buiten kwam ik 2 collega's tegen. Tijd om te klagen. Dan toch maar vertrokken. Ziede wel dat het koud is. Vooral de armen. Dat is door dat onderlijfje zonder mouwen. Weet je wat, ik doe maar één rondje. Begint het nu nog wel te regenen zeker (waren maar dauwdruppels van de takken). Toch koud zulle. Mijn linker kuit doet pijn. Zou ik niet terug keren. 't Is hier wel serieus anders nu de bladeren van de bomen zijn. Ah het betert toch. En Genk is al binnen 5 weken. 'k Ga toch 2 toerkes doen. Vorige training is verzekerd 19d geleden (nadien gecontroleerd, en dat klopte ook). En dat ik in de Blaarmeersen was? Dat ik het bij God niet meer weet ('t was 21 okt). Serieus verandert zonder bladeren.

Maar allé, de 9,81km zit er op. 10,08km/h GHS 145 en MHS 155. Een eerste rustig duurloopke dus. Op naar woensdag. En voor de liefhebbers. Er is 220m nieuwe Finse piste in de Blaarmeersen. Een mooi stukske, zeker de moeite.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten