zaterdag, oktober 09, 2010

Day before

Moet niet altijd de day after zijn.
Vandaag starte het SSP criterium in Nederland. Eerste wedstrijd was de Appelloop in Axel. Voor 3,5€ konden we lopen, warme douche, snelle naturaprijs (appels natuurlijk) en uitslag, nadien enen drinken, en nog een tombolaatje er bovenop. De "day before" liep ik 5K in 22m15s. Morgen de marathon te Eindhoven in 4h30.

Nog een aanrader voor zij die graag eens naar Nl afzakken. Volgende week loop ik met JCA de marathon v Echternach. Mochten mijn kids weten dat er zaterdag 16/10 om 14h45 voor jeugd en 15h voor de grote kinderen terug een loop is bij Scheldorado, ze zouden mij tegen houden voor mijn Luxemburgs uitstapje. Je mag er immers telkens gratis in het tropische zwemparadijs. Ingericht door de sympathieke Marlon Roels.

Nu nog vlug proberen onze Garmin te re-animeren en rusten tegen morgen. Om 9h30 moeten de pacers verzamelen.

1 opmerking:

  1. je zag er nog fris uit... en kon de 4.30 lopers nog goed opjutten.. goed gedaan

    BeantwoordenVerwijderen