dinsdag, februari 08, 2011

Roes

Best tevreden over het PK vertoef ik wat in een roes. Bovendien nog genietend van een laatste "vrije" week. Want vanaf 14/2 starten we met de voorbereiding op Visé.

Genieten en in een roes dus. Op die manier trokken we zondag naar Oostende. Ik liep er de Corrida van 't Sas. De openingswedstrijd van het Oostends loopcriterium. 7,4km aan een gemiddelde van 11,6km/h. Heel rustig dus als je dit vergelijkt met parcours en de snelheid de dag er voor op het PK. Maandag een uurke op de band. En vandaag terug een ruim uur. Waarvan 18 rondjes op de piste in 2min. Snelheid goed kunnen houden. Dus alweer tevreden.

Morgen JCA groepsloop. Donderdag Halestra training. En zaterdag nog een marathon. Trail des bosses. Behalve lopen ga ik er ook mijn nieuw kodakske eens uitproberen. Speciaal gekocht voor tijdens de lopen die ik niet voor de tijd, maar voor het parcours en de ambi loop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten