dinsdag, december 29, 2009

2010

2009 was op loop vlak goed begonnen. Een stijgende conditie leide mij via een Marathon PR in Antwerpen naar de mei maand. De conditie was nog beter geworden. Maar vermoedelijk lagen privé-problemen aan de oorsprong van heupproblemen. Hopelijk zorgt de huidige behandeling bij Mensana voor een beter loopjaar 2010. Ook aan alle lezers wens ik een fantastisch loop en (blog) lees jaar toe.

Zelf wacht ik nog met de loopplannen voor 2010. Maar graag verwijs ik jullie door naar dit
nieuw blogje. 't Is nog maar een embryo. Maar normaal gaan we in 2010 behalve lopen ook iets proberen te organiseren.

13 opmerkingen:

  1. Probeer je te hervinden in 2010. Gezondheid gewenst!1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hopelijk gaat het lopen in 2010 een stuk beter... veel geluk en gezondheid voor 2010

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel loop plezier toegewenst in 2010.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wens je een sportief en gezond 2010, spoedig herstel en nog veel loopplezier
    Groeten
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  5. snel herstel en minder blessurelast volgend jaar Joerie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prettige feesten en alle succes in 2010. 6 uren lopen? Hopelijk kan je het realiseren. Als het mogelijk is kom ik zeker af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herbronnen, recupereren en herstarten. Veel succes in 2010.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prettig eindejaar en een gezond en blessurevrij 2010...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn beste wensen en een sportief nieuw jaar toegewenst voor jou en je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een blessurevrij 2010!
    De allerbeste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hopelijk kan je in 2010 de draad van begin 2009 terug oppakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens je een supermooi 2010 toe, plannen of geen plannen......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes in 2010,

    Luister naar je lichaam, dat is je beste adviseur.

    www.blessure-aanwijzer.nl

    BeantwoordenVerwijderen