dinsdag, februari 02, 2010

3, 2, 1 run

Maandag 1/2. Exact, dag op dag, 2 maand na het bezoek aan Dr De Neve bij Mensana. Dus na kort overleg met de Mensana-kinesist: "Moest je nog op controle?", "Is niet over gesproken.", "Na 2 maand mocht je terug lopen?", "Was idd zo gezegd". En zo geschiede...

Na de 10m fietsen als opwarming, 3 minuutjes stappen op de loopband. 3, 2, 1 en dan RUN. 5 minuutjes. En dat 3 keer. Amper 15 minuten. Maar na 81 dagen (11/11/2009) deed het toch nog eens deugd. Op de 24m kwam ik aan 3,5km. 't IS een begin

7 opmerkingen:

  1. chapeau ;je begint er weer aan met volle moed;ik was al lang aan het uitkijken naar je herstart!langzaam opbouwen he en binnen de kortste keren loop je terug een marathon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo weer op de been. Nu de rust opbrengen om langzaam weer op te bouwen. Heel veel succes hierbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yesss, hopelijk wil die heup nu ook nog deftig mee, bij mij is het geleden van 25/12 en 't begint ook ferm te kriebelen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal blij zijn als we nog eens samen kunnen lopen, ik heb al veel steun gehad aan u tijdens het lopen, dus als ik wa kan doen laat maar weten

    BeantwoordenVerwijderen