zaterdag, juni 14, 2008

Wedstrijdoordeel Warandejogging Lovendegem

We vliegen er terug in met wedstrijd 33. Het oordeel

Prijs 3/5: Inschrijvingsprijs 5€ is de normale prijs.
Sfeer 1/5: Weinig volk en sfeer.
Parcours 2/5: Redelijk parcours, maar wel gevaarlijke paden door modder, putten en oneffenheden.
Bevoorrading 3/5: Na 4,15km een bekertje water. Idem bij aankomst.
Douche 5/5: Zeer ruime warme douches.
Prijs/tombola 4/5: 100gr marsepein, een pakje Filet De Sax en een blokje notitieblaadjes. Een prijs die we onmiddellijk kregen. Als je voldoende lang kon wachten was er ook nog een tombola.

Totaalscore 64%, wat een gedeelde 8° plaats opleverd.

En morgen zijn we te Watervliet.

4 opmerkingen:

  1. Ik lees altijd met veel plezier je wedstrijdbeoordelingen.
    Sommige organisatoren zouden beter eens meelezen dan kan er veel ten goede veranderen.
    Waar ik mij ook enorm aan kan ergeren is die prijsuitreikingen die uren na de wedstrijd nog niet begonnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voila, ik heb een wedstrijdbeoordeling gedaan, sportieve groeten, renate
    Prijs 4,5/5: Inschrijvingsprijs 3€ vind ik persoonlijk heel goedkoop, jeugd zelfs gratis.
    Sfeer 3,5/5: is een wijkkermis dus er was behoorlijk sfeer en volk.
    Parcours 4/5: prachtig parcours, rekkem ligt aan de leie een aanloopronde van 700m en dan 2 tourtjes van 4,6 km. Prachtige natuur maar heel zwaar door de redelijk serieuze hellingen. Goede seingeving en afbakening.
    Bevoorrading 3,5/5: op 2 plaatsen in de ronde, maar niets aan de aankomst.
    Douche 4/5: in de sporthal, dus goede douches.
    Prijs/tombola 5/5: in de drie euro is een volledige breughelmaaltijd inbegrepen, worst met veel groentjes en een patat in de schil. medailles voor de 1ste drie per categorie en een tombola met drie ballonvaarten.

    Dus 80% !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is dus voor de breughelloop in rekkem (4,6 km en 10 km) op 14 juni 2008.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Runswimgirl, ik beoordeel alle wedstrijden op identiek de zelfde wijze adhv een excel die ik invul en automatisch de score berekend. Wanneer je deze zou willen invullen en bezorgen neem ik de jogging die inderdaad zeer goed scoor zeker op in de lijst. Je beantwoorde echter enkele kleinere vraagjes uit de excel nog niet. Alvast bedankt.
    http://www.scribd.com/doc/3050408/Beoordeling-joggings-2008

    BeantwoordenVerwijderen