zaterdag, mei 09, 2009

27: Thuiswedstrijd, 10 mijl van Aalter

Door omstandigheden niet op een paar honderd meter van mijn deur. Maar toch beschouw ik deze als mijn thuiswedstrijd. Terug een deelnemer of 10 meer dan vorig jaar, mooi weer (wel veel wind), vele bekenden, ... Onder die deelnemers ook enkele bekende bloggers/facebookers: Herman, Nico, Jan aka Aprilvis, Berry, Gert, Maarten, Patrick & Caroline aka Joggingclub de Scheldevallei, en zij die ik vergeet natuurlijk. We kunnen opnieuw terug kijken op een geslaagde editie.

Ik liep 15km met de rem op. Wegens zondag marathon du Louvre. De laatste kilometer vroeg Els v d runners om haar tot bij Caroline v d Scheldevalei te loodsen. We hebben dat dan ook gedaan. Het laatste stuk 13,7km/h. Uiteindelijk 1h23m41s met GHS 152. (Voor zij die de volledige uitslag willen: link uitslag) Net iets te hoge HS met het oog op zondag. Maar ook dat zullen we wel overleven. Het wordt er trouwens eentje om echt van te genietten. Met een nummer dat een collectorsitem is, om de kilometer een reproduktie van een kunstwerk uit het Louvre, muziek onder weg, enz enz. We zien het volledig zitten.

6 opmerkingen:

  1. Veel succes zondag Joeri, enjoy it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak er zondag iets van. Je kunt dat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we hebben 16 km op 50 meter achter jullie gelopen

    ps eindelijk eens een prijs die ik ook als niet alcooldrinker kan gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie organisatie gisteren heb ik gehoord van Herman...succes zondag met uw marathon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel succes en plezier met de marathon. Amersfoort moet ik nog eens zien hoe snel dat gaat worden. Zie je dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai, klinkt goed die marathon!

    BeantwoordenVerwijderen