donderdag, december 23, 2010

Tempoloop

Voorlopig doe ik het zonder Garmin. Herstelkosten lagen vrij hoog. Voor 30€ extra heb ik een nieuw exemplaar.

Thuis op de loopband heb ik hem alvast niet nodig. Gezien ik lid ben bij Halestra krijg ik nu ook trainingsschema's. Eerlijkheid gebied mij te zeggen er nog niet heel veel naar gekeken te hebben. Op de di en do trainingen waar ik naar toe gaa wordt dit natuurlijk gevolgd. Maar voor de rest. Vandaag eens schema gevolgd. Was een hele boterham.

20 min los lopen. 1 ronde 100-100. 4 rondes tempoloop. 2 min los lopen. 3 rondes tempoloop. 1 min los lopen. 2 rondes tempoloop. 1 min los lopen. 1 ronde tempoloop. 10 min los lopen. Liep een uurke vol. Alweer een trainingske met het nodige zweet. En nu de kerstmenu.

1 opmerking:

  1. gedreven bezig ,lees ik;doe zo voort!prettige feesten vandaag en morgen en tot zondag in Westkapelle.johanbeton

    BeantwoordenVerwijderen