zondag, september 24, 2023

195. 4 Seizoenen v d Citadel Diest (Winter)

Eerst een toelichting bij de sprong in de telling. Ik had een onenigheid met de m100cl over de toegelaten tijden bij marathons met hoogtemeters en een trail parcours. Ik vind logica belangrijk. Met een totaal onlogisch reglement kan ik dan ook niet akkoord gaan. De site beheerder wil echter de inhoud niet eens evalueren. Gevolg is, door niet akkoord te gaan met het reglement, dat ik op de site mijn marathons niet meer kan bijhouden. Eerdere marathons die omwille van die tijdslimiet niet weerhouden werden, zijn nu wel mee geteld, vandaar de sprong.

We trokken naar Diest. De Citadel staat daar op een heuvel waarop Paul en Dee een mooi, maar zwaar parcours hebben uitgetekend. Het vlakke stuk loopt over slechte kasseien van het binnenplein van de Citadel. Daarna lopen we de Citadel uit en gaat het continue op en neer over onverharde paden op de beboste heuvel waar de Citadel op staat. Het wordt serieus afzien maar we bijten door en finishen in 5h37

Geen opmerkingen:

Een reactie posten