zondag, september 24, 2023

200. Hermes Running events

We mogen bij Hermes Running de tijdsregistratie doen van hun 100km, marathon en 10km. Gezien alles goed opgestart is voor de 100km kan ik zelf mee lopen met de marathon. Heidi houdt alles verder goed in het oog en ik kan kilometers malen. Tom Dossche was afgekomen en we liepen samen al tetterend het lokale rondje. Maar door al dat getetter werd er niet op de snelheid gelet. Bovendien was het behoorlijk warm ook. Ik voelde dat ik mij vergallopeerd had en liet dit ook weten aan Tom. Vroeg hem om door te lopen zodat ik voor mijn eigen tempo kon kiezen. Het was echter te laat, en het werd nog een lastige loop om af te werken. Gelukkig was het door de zon niet alleen een warme maar ook een mooie dag en konden we genietend van dit zonnetje de volledige afstand afronden. En als verrassing was ik nog nummer 3 op de marathon ook.

Opm.: Door de hertelling werd nr 200 pas later gevierd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten