woensdag, juni 17, 2009

Geen trappisten maar pannenkoeken

Trappistenloop dat kennen jullie allemaal natuurlijk wel. En ook de sympathieke blogger Harmsie kennen jullie vast allemaal. Eventueel onder zijn nieuwe naam "Reus van Vlaanderen". Wel die 2 bekenden hebben elkaar gevonden, en gaven er een nieuwe twist aan. Zo is er zondag een originele Pannekoekenloop te Zulte. Allen daarheen zou ik zo zeggen.

Alhoewel ik nog niet weet als ik wel het goede voorbeeld zal geven. Heb hier namelijk een 1° middelbaarstudent in huis die nog wat punten moet inhalen. Dan is er nog de heup die tegensparteld. Maar we zien wel. Wie weet ....

Ik probeer alvast vrijdag te supporteren voor de vele bekenden die in "De nacht van West-Vlaanderen" hun beste beentje gaan voorzetten. Hetzij op een marathon, hetzij op de 100K. 'k Ga wel jaloers zijn zulle (vooral voor die laatste afstand). Maar ooit, ooit als ik groot ben ....

4 opmerkingen:

  1. Je zult daar genoeg te supporteren hebben. Aan tenminste twee zul je de handen al aan vol hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben er zeker van dat ook jij je snel gaat wagen aan die 100km, de goesting druipt eraf ;-)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eens iets anders , pannekoeken en supporteren . Intussen " heup"-wiegend toekijken en genieten !

    BeantwoordenVerwijderen