vrijdag, november 06, 2009

Voorinschrijving (weldra) afgesloten

Ook al liep de voorinschrijving tem 5/11, op dit moment kunnen zij die het vergeten waren, er zich nog vlug bij zetten. Het fomrulier is voorlopig nog even online. De teller staat net boven de 500. Er zijn er altijd enkele die afhaken, maar de dag zelf komen er dan ook nog enkele bij. Maar het lijkt er op dat we juist onder de 500 finishers zullen zitten. Een stijging met meer dan 100.

Ook bij de bloggers kunnen we van een succes spreken. Ik (Eigenlijk feestneus Nico, waarvoor dank) vond 27 bloggers terug. En wedden dat we er nog een paar over het hoofd zagen. En dat we langs de weg nog blog-supporters zullen tegen komen. De jeneverbus wordt gereserveerd :-). Ga nu wel nog een paar nachten wakker liggen. Neem ik de passie, citroen, bessen, vanille of dienen klaren van 5j oud. Zie de reacties al verschijnen. Neem ze allemaal mee.

Tijdens het lopen probeer ik een busje voor de 2h te vormen. Vermoed dat ik daar ook wel enkele bloggers in mee krijg (Etiene, Frank, Stofke ?). Met nog mijn zoon (13j en zijn eerste halve) en een krekenloper er bij kom ik al aan 6. Dat wordt vast en zeker ook leuk. Zo kan de ene zijn knie, de andere zijn heup, of nog iets anders gewoon vergeten.

En nadien? Voor zij die het nog niet weten: de douches zijn bij de voetbal in Bellem. Dat is op een 500m en het is er steeds zeer rustig omdat we ook warm water aanbieden bij de aankomst. En dan de dorstigen laven en de hongerigen voeden hè.

Geniet nog v h weekend, "soigneer eulder", en tot woensdag.

9 opmerkingen:

  1. Schitterend, 27 bloggers, dat is “nen halven (jenever)-bus”.
    Als je dezelfde jenever van vorig jaar nog ergens vindt, verkies ik deze. Die fles deed me vorig jaar vliegen tussen Deinze en Bellem.
    Hedentendage is dit het beste doping-product dat je op de markt kan verkrijgen.

    En dat busje van 2 u met Etienne en consoorten … count me in !
    Tot woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie gaan nog eens uitgroeien tot het nationale evenement. Een slinger lopers van Deinze tot Bellem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vrees dat die 2u niet haalbaar is voor mij, geen zijn om mij op te blazen, ga laatste starten en gewoon op gevoel lopen en halverwege zien we dan nog wel. Alcool voor de wedstrijd daar ga ik voor passen, jenever is trouwens niet aan mij besteed en om er nu 3u over te doen is ook wat te hé, hahaha, tot woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Stofke: Probeer wel voor Vic te blijven hè (cfr uitslaf vorig jaar) hij is wel meer dan 80.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er juist voor dan ok :-), zal al blij zijn als ik aankom

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er juist voor dan ok :-), zal al blij zijn als ik aankom

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Miljaar ik zie er al naar uit!!
    Enkel lol tappen is aan de orde, de tijd is bijzaak, gewoon genieten dus (als 't mooi weer blijft; maar dat zal wel hé).
    'k Heb me voorgenomen in feestneus Nico's bus plaats te nemen;
    eerst nog 2u. lopen.

    Tot woensdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yep, wij kijken er ook naar uit ! tot dan !

    BeantwoordenVerwijderen