woensdag, februari 18, 2009

Lange training

Het werd tijd om nog eens deftig te trainen. 16h40 gestopt met werken, naar huis, kleren aan en naar Bellem. Omdat het woensdag, en dus JCA groepstraining is, ga ik daar eerst in mijn eentje wat inlopen. Om 17h15 gestart. Toch kouder dan gedacht. Gelukkig had ik de handschoentjes bij, de korte broek blijkt geen probleem. Vanuit Bellem over Hoetsel en de Nekke tot Zomergem centrum. Dan pijl Merendree gevolgd en vervolgens langs Veldekens vaart en kanaal Gent-Terneuzen terug. En om 19h direct aansluitend de traditionele groepsloop van een uurke. De Garmin had ik al een tijdje niet opgeladen, dus kan ik niet analyseren. Schat een 27,5km in 2h45. Eindelijk een serieuze training, hopelijk kunnen we nu de ingeslagen weg verder belopen.

Zaterdag staat er al zeker een 27km te Watervliet op het programma. Gezien er morgen een etentje gepland is, en vrijdag een avondje Nigal Williams zal het tot dan niet veel extra zijn. Hopelijk kan dit volstaan voor een 6h loop. Terwijl een marathon al een "gewoonte" geworden was, kijken we nu vollop, maar zenuwachtig uit naar deze nieuwe uitdaging.

BTW: dinsdag naar de podoloog geweest. Steunzooltjes hebben duidelijk vele kilometers gehad (dat wis ik ook wel) en zijn zeker aan vervanging toe. Ze zijn in bestelling.

4 opmerkingen:

  1. Ja...t'was inderdaad kouder vandaag hé...dat was een lange duurloop. Succes in Watervliet.
    Groetjes Natalie en Eddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai...Cremke in korte broek? Ik mag toch hopen dat het op zijn minst een korte tight was en geen short!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu al in korte broek? Die van mij zal nog een tijdje onderaan in de kast liggen hoor. De kriebels voor die 6u loop beginnen bij al de deelnemers al op te komen, toch leuk hé zo'n nieuwe uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen