zondag, februari 22, 2009

Kilometers

Na Apeldoorn beetje gerust, en eigenlijk nog maar deze week weer echt beginnen trainen. OK vorige week ook al beetje, maar was toch wel minim hoor.

Maar deze week, na de 27,5 op woensdag was er gisteren de 27km v d Leopoldsloop. Alhoewel 3 Garmins telkens 26,75 opleverden. Maar kilometers hebben we gedaan. De eerste 13,5 à gemiddeld 11,3 tot 11,5km/h. Na het keerpunt zat de wind in de rug en steeg de snelheid tot 11,8 tot 12,1km/h. Vanaf kilometer 24 ging de snelheid weer beetje zakken. Eindtijd 2h17, 3min trager dan vorig jaar. Wel een goede training, maar op het einde ietsje lastig, vandaar ook de terugval in de snelheid.

En vandaag zondag de JCA bosloop. 3 grote rondes of 10km los gelopen. Weektotaal 64,25. Hopelijk volstaat dit voor de 6h, nu een weekje rusten.

13 opmerkingen:

  1. Dat komt helemaal in orde hoor die 6u. Dat was inderdaad een goeie training daar in Watervliet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een zeer goeie training opzitten,knappe tijd ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog altijd in top V ,cremke das leuk te horen ,en veel succes in Stein, veel grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel suc6 in Stein!! Geef er maar een ferm lap op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes daar in Stein, uwe start van de Leopoldsloop heb ik kunnen filmen maar doordat ik vroeger weg moest heb ik de finish gemist maar schone tijd gelopen, proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer verstandige wedstrijd van je gelopen !Ikzelf heb forfait moeten geven want ik had reesd 3 dagen last aan de buitenkant van de rechterknie .Deze week zal ik rusten en kan de knie volledig herstellen en hopelijk houdt hij het 6 uren vol.
    Wanneer vertrekken we zondag?

    groetjes

    Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes in Stein,
    jammer dat ik er niet bij kan zijn. Had maar al te graag wat samen met jou gelopen. Helaas dat stomme ongeluk...
    groetjes,
    Jan (nieuwe web-log'er sinds gisteren)
    http://www.bloggen.be/aprilvis/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes met de 6h!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schoon training alweer. Succes met de 6 uren loop. Gij gaat dat ginder goed doen. Da zijn we gewoon van u.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. op de vraag van Ursel , het past altijd ,maar ik moet die dag werken ,dus soijtig genoeg kom ik niet ,alvast veel succes ,grtjes K

    BeantwoordenVerwijderen