maandag, juni 08, 2009

33: Trappistenloop Ouwegem

Samen met de 2 oudste zonen naar Ouwegem voor de trappistenloop. Op het gemak gestart. Na 3 rondes (4,5 km) tandje bij gestoken om de rondjes die de kleinsten niet zou halen er zelf bij te doen. In de laatste ronde (na een kleine 15 km) was het duidelijk dat we voldoende tijd hadden, en terug ietske vertraagd.


Een woordje over deze organisatie. Ik vind het supper hoe men uit de eerste organisatie van vorig jaar de juiste lessen getrokken heeft. Deze organisatie verdient veel meer lopers. Hier komen we volgend jaar zeker weer terug.

Ondanks een vrij rustige loop, was het gevoel niet supper. Na 9 rondes begon de heup opnieuw tegen te werken. Maar de kleine mannen waren supper tevreden met hun 10 extran's in verschillende kleurkes. Zij supper tevreden, dan maakt dat een papa natuurlijk ook extra tevreden.

8 opmerkingen:

  1. en jij content met de trapisten ...of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om samen met de zonen te lopen, hopelijk willen die van mij dat later ook!
    Grt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de trappisten ken ik nog van vorig jaar en het rondje ook,jammer niet meer voor mij,maar die flinke
    zonen van jou zullen zeker voor de
    opvolging zorgen.proficiat
    Geert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt wel als een lekkere loop en ik ga je zien in Amersfoort.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hopelijk word het toch niet te erg met die heup...moet heerlijk zijn met uw zoon een duurloopke te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vorig jaar had ik nog even het geluk een estafetteloop te mogen lopen met een van de kinderen . Niet alleen voor de papa belangrijk !! Nu laat ik het grote werk over aan moeder de vrouw ;-)
    Tot gauw nog eens ergens in Vlaanderen , zorg vooral dat je je niet kwetst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. das ongelooflijk het aantal wedstrijden dat gij afhaspelt, amai!

    Maar allee, ge gaat toch weer kunnen stoverij maken zie ik :)

    BeantwoordenVerwijderen