dinsdag, juli 20, 2010

Nieuwvliet

Vandaag nog vlug dagje verlof genomen. Overdag genoten v d Belgische kust in Blankenberge. Daarna naar Nieuwvliet om nog een loopke te doen. Ik voelde de warmte en besloot het rustig te doen. Achteraan stond ook Xavier die niet zou snelwandelen maar rustig zou lopen. Er waren eerst 2 kleine rondjes en ik hield het spoor van Xavier. Daarna versnelde hij en wenste hem alvast het beste toe. Ik kreeg op dat moment een heel goede haas. Ivan Verbeke liep een vrij constante 12,5km/h. Na Xavier, het 2° spoor om te volgen. Het werd dus toch niet rustig aan. Het was lastig om Ivan te blijven volgen maar het lukte net. Zo heb ik nog eens een gem snelheid van 12,5km/h.
Morgen dacht ik aan Bekegem, maar Peter tipte mij Roeselare. Het lijkt daar een blog feestje te worden.
En nu eerst nog naar de Gentse Fieste

1 opmerking: