zaterdag, maart 19, 2011

6° traininsweek naar Visé

Terwijl vorige zondag nog een topdag, viel het vervolg helemaal tegen. Maandag recuperatie. Dinsdag Vaya Con Dios. Vanaf woensdag problemen met de loopband. Ik had de kids. Er werd dus nauwelijks gelopen.

Maar vanaf dinsdag vliegen we er weer in. Met op zaterdag de Königsforst-marathon als extensieve duurloop. Wat is voorzien in de 6° trainingsweek?
Ma rust
Di 10km herstel
Wo 3km inlopen + 3km interval + 0,4 uitlopen + 2 * (2km interval + 0,4 uitlopen) + 3 * (1km interval + 0,2 uitlopen) + 4km cooldown
Do rust
Vr 12km extensief
Za 5km herstel
Zo 25km extensief
Gezien de vorige week zo rustig was, moet deze week dit schema toch wat kunnen aangevuld worden met kilometers uit de voorbije week (hoop ik toch).

2 opmerkingen:

  1. Een defecte loopband, daar heb ik ook schrik van. Die van mij doet het nog prima, maar ALS hij het begeeft, hoop ik dat dat niet tijdens het lopen is, want waar zal ik dan belanden ?
    Veel succes met de reparatie, ik zou niet eens weten waar te gaan ... Ik schat de levensduur van die van mij op 3 jaar, maar zelfs dan : hij weegt afschuwelijk, een nieuwe waarschijnlijk nog meer, die oude moet dan van zolder ... die nieuwe naar boven ...pfff ik mag er niet aan denken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat er met het mooie weer niet buiten gelopen kon worden. Deze week opnieuw de gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen