maandag, mei 05, 2008

Fietsen

Eerst en vooral noteer nu vrijdag 9 mei om 19h30 al vast in jullie agenda. Je kan dan in Aalter kiezen tussen 4, 8km of 10 mijl. Een ideale voorbereiding op de 20km van Brussel, want het is een redelijk lastig parcours. Er zijn immers 2 bruggen per ronde van 4km, en ook nog een stukje vals plat.

Verslag van een zonnige dag:
Omdat mijn zoon zijn plechtige communie deed had ik vandaag een extra dag verlof (klein verlet). Daardoor moest ik niet wachten tot vanavond, maar kon direct na de middag al een trainingske doen. Voor de knieën werd aangeraden ook eens te fietsen. Dus een (3°) fietstraining. Via het fietsknooppuntennetwerk. Wel effen misreden waardoor 31 plots 33km werd. En in de laatste 2 kilometers gebeurde het...

De laatste druppels uit mijn drinkbus moesten de dorst lessen. All rijdend, al drinkend, begon ik wat te slalommen, haakte met mijn stuur in een haag, dit bleef vast zitten, waardoor ik over kop vloog over mijn stuur. Gevolgen: schaafwonden aan beide knieën, een dikke lip, en pijn aan de linker hand. Hopelijk is dit morgen niet erger, want bij de minste beweging heb ik er last mee.

Dus joggers, wees voorzichtig als je eens een andere sport probeert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten