zondag, oktober 25, 2009

17d om busje vol te krijgen

Nog 17d en we bouwen weer een loop-feestje. Want dan is het weer Deinze - Bellem.

En net als vorig jaar beginnen we weer te feesten nog voor we starten met lopen. In de "jeneverbus". Jammer dat de man die ons dat leerde er niet bij zal zijn. De jullie allen gekende Frank Spencer (twijfelt als hij ooit nog de lange afstanden zal aankunnen nu zijn lichaam begint af te takelen). En nu ook Betty de nacht moet doen, moeten we ze helemaal missen. Kop op Frank volgend jaar ben je er weer bij. Wij zullen dat ook doen, dit jaar al. En er enen (of een paar) meer drinken in uw plaats. Onze secretaris John heeft zelfs beloofd dat hij een afzonderlijke bus voor de bloggers zou regelen. Als ik goed kan tellen zitten we alvast aan 17 (bloggers die inschrijven, graag een seintje, dan voeg ik jullie aan het lijstje toe). En op de meeste bussen is er plaats voor 52 vrouwen/mannen. Dus bloggers, schrijf jullie maar vlug HIER in. Er kunnen er nog 35 bij. Behalve bloggers, gaan we vandaag reeds over de kaap van 200. Het beloofd dus alweer een record-editie te worden.

En nadien drinken we er ook nog enen op hè. Nu vlug de uurwerken verzetten. Nog een sprintje tot aan de herfstvakantie. Enkele haloweenfeestjes. En we zijn 11/11 nog voor we het goed en wel beseffen.

9 opmerkingen:

  1. Ik kijk er naar uit Cremke. We gaan er een mooie dag van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de eeuwige roem.
    Schrijf me nog niet te vroeg af voor Deinze-Bellem.
    Ik heb nog 17 dagen ... en ik heb horen vertellen dat jenever de pijn verzacht.
    Tot 11 november !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't wordt daat weer een leuk weerzien ! Zelfs Tiny uit Nederland komt af !
    En ja, Frank Spencer vanmorgen in aktie gezien : jis ready ! Dus nr 200 , die extra prijs kan ie mss nog halen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Joeri,vorig jaar was er een
    druppelke bij voor mij en ik ken enkele bloggers....'t zal een aangename bende zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. al meer dan 200...dat word weer een mooie wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Feestje!!! T"zal weer ambiance zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cremke, kun je je adres even mailen naar giventoflyblog@gmail.com. Volgens mij zijn mijn vorige berichtjes niet aangekomen, maar ik wil heeeeeel graag je shirt opsturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben helemaal niet in "forme" maar er is iets dat met toch kan overtuigen om te komen.:-)
    tot in den draai.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit wil ik niet missen ;-))
    Gene form, maar wel in de mood voor de fun!

    BeantwoordenVerwijderen