dinsdag, oktober 20, 2009

23d rust = reclame

Voor 3 marathons was ik ingeschreven van voor de heup-blesure. Deze zijn nu afgewerkt. Nu heb ik 23d waarin ik geen meter zal lopen.

Tijd dus voor reclame.

Ik zie dat er al heel wat inschrijvingen zijn. Maar er kunnen er nog heel wat bij. Net als vorig jaar maken we er opnieuw een bloggers-dag van op 11/11. Dat betekend dat ik de jeneverfles al klaar staan heb voor de ambi op de bus te verzekeren. En nadien natuurlijk nog een traktatie voor de aanwezige bloggers. Dus aan alle bloggers, schrijf maar in en breng maar alle vrienden mee. Dit jaar willen we de 500 deelnemers halen.

En voor het u gemakkelijk te maken; Inschrijven doe je HIER

1 opmerking:

  1. Alleen al daarvoor rijd ik een paar 100 km;-) Gaat een leuke dag worden 11-11.

    BeantwoordenVerwijderen