zondag, maart 28, 2010

6 uur van Aalter

Mijn loopopmars kreeg nog maar eens stokken in de wielen (of is dat meer iets voor een wielertoerist?). Een zware verkoudheid zorgt er voor dat ik maar liefst aan mijn derde reeks antibiotica begonnen ben. Positief is dat ik nu niks meer voel aan mijn heup. Hopelijk blijft dit zo als ik het lopen herneem.

Ondertussen is er niet stil gezeten. Op de site van de 6 uur van Aalter staat er een link naar een fotoreeks van het parcours dat we hebben aangevraagd. Zoals je hier onder kan zien is er een plaats waar je de deelnemers 3 x per ronde kan zien. Ook is er een indoor passage. Hiermee denken we een parcours te hebben waar ook de supporters enorm kunnen verwend worden.
En ook het inschrijvingsformulier staat online. Ofwel kan je via de site van de 6 uur van Aalter er naar toe. De link staat dan rechts bovenaan. Ofwel kan je hier inschrijven met een rechtstreekse link naar het inschrijvingsformulier. Bloggertjes, wees er maar als de kippen bij hè.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten