zondag, oktober 05, 2008

Maas Afbouw loop

Voor de 3° zaterdag op rij was er in Zeeuws Vlaanderen een jogging voor het SSP-criterium. Ditmaal in Terneuzen vlak bij sportcentrum De Oude Vaart. Zij die vorig jaar de aflossingsmarathon liepen in Terneuzen, kennen deze locatie wel. Voor 3,5€ kregen we een gelijkaardig en winderig parcours voorgeschoteld. Onder de 111 deelnemers was er Dirk en maakten we kennis met 2 andere bloggers. Zijnde Selena en Gunther.
Bij de start vrij ver achteraan post gevat. Al vlug had ik beslist om samen met Maarten Coppieters te lopen. We kennen elkaar uit IFF marathon en van vorige week in Axel. Dit tempo zal vermoedelijk een goed trainingstempo zijn voor Eindhoven volgende week, en dan kan ik op het einde misschien nog wat versnellen. Dit plannetje lukte zeer goed. We vormden een groepje met ook nog Selena die 1° vrouw werd, en Marc Welvaert. De eerste ronden waren er nog wat extra joggers die voor de kortere afstanden kozen. In de 3° ronde werd eerst wat ingehouden om de groep niet uit elkaar te laten vallen. In de 4° ronde wilden we nog Eddy van Boven inhalen. Hierdoor spatte de groep wel uit elkaar. Ik was als eerste bij onze voorganger. Heb daar gewacht op de rest van de groep, en zijn dan samen doorgegaan. In de laatste rechte lijn kon ik de rest afschudden en lukte zo in mijn plannetje. Nadien was er een tombola waar ik met een van de mooiste prijzen mocht naar huis gaan. Een mooie kist appelen.
Zondag stond er dus appelmoes op het menu.

5 opmerkingen:

  1. appelen zijn altijd lekker :-0
    nog een weekje n dan is eindhoven al zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tijd gelopen, nu aftellen naar Eindhoven. Volgende keer blijf ik wat langer kunnen we wat nakaarten. Een nadeel in Terneuzen is dat ze daar niks goed bier hebben :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De donkere Leffes hebben toch rijkelijk gevloeid hoor... ;-);-);-)
    Succes in Eindhoven !!!

    G&S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En de beentjes ok ? morgen laden hé ,tot zondag veeeeeeel succes moest ik je niet meer zien maar denk van wel ,je hebt nog een grote klep hé ;-);-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na zo een spurt heb je die appelen wel verdiend. :-))

    BeantwoordenVerwijderen