dinsdag, oktober 19, 2010

Atletiekclub

Juni 2006: begin een beetje te lopen (of strompelen).
September 2006: wordt lid v joggingclub Aalter. Mee lopen was in begin lastig. Met de tijd ging dit vlotter. Maar bleef "joggen".
Oktober 2010: wordt lid v Halestra. Ben deze avond naar mijn eerste training geweest. Na de marathon van Echternach wou ik het nog rustig houden. Zag het meer als kennismaking. 20m opwarmen. Heb dat mee gelopen. En zelfs dat ging al vlug. Gelukkig had ik mijn marathon als uitvlucht. De oefeningen op looptechniek en de 100-100's heb ik niet meer meegelopen. Denk dat ik morgen meer last ga hebben van deze opwarming dan van mijn marathon. Maar we kunnen hopen om eens goed vooruit te gaan.

1 opmerking:

  1. het is voor mij ook een vraagteken wat zo'n atletiekclub allemaal kan betekenen. Mijn eerste training gisteren ging ondanks het slechte weer best goed. Ik kon een goeie 11km mee met een paar snelle dames. Hopelijk blijf ik meekunnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen