vrijdag, oktober 10, 2008

Done

Done, nog niet de marathon. Maar wel de voorbereiding. Deze middag nog 5,2km à 11,4km/h gelopen. Beetje zoeken naar de snelheid voor zondag. Besluit: ik ga proberen starten met de groep van 3h45 en als de form het toelaat op het juiste moment tandje bijsteken.

Ook bedankt voor de vele reacties en tips. Het carboloaden moet ik duidelijk nog leren. De volgende keer proberen met eerst 3 koolhydrate arme dagen en daarna de pasta's eten. Maar ook nu zal het wel lukken. Morgenochtend pannekoekjes bakken, voetbal kijken (Min -13 Knesselare staan sedert vorige week aleen op kop), daarna naar Eindhoven JCA nummerkes ophalen, en 's avonds naar jeugdhappening van VK Knesselare. Een voordeel van de drukte: kan mij minder zenuwachtig maken. Maar nu vlug gaan slapen.

6 opmerkingen:

  1. Yow maat, veel succes zondag en ik duim voor een prachtpestatie...al is uitlopen dat op zich ook al

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe laat moet ik daar zijn voor die pannekoeken (iedereen is er aan het eten geloof ik)
    succes en laat u groepje van 3.45 rond de 35st kilometer maar achter u

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes, schitterende voorbereiding, 't zal een prachtige sportdag worden.
    Ik duim alvast voor jou !
    renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie tijd gelopen en nu op naar de volgende marathon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3u36m42s, een dikke proficiat met die schitterende prestatie.En mijn gokje of inschatting van uw kunnen was toch vrij juist niewaar,3u36m30s. Slechts 12 seconden ernaast. Verdorie ik had moeten geld inzetten.

    BeantwoordenVerwijderen