vrijdag, oktober 31, 2008

Drs-bezoek

Eerst en vooral bedankt voor de vele positieve steun-reacties.

Had op woensdag-avond online gezien dat er nog één gaatje was in de agenda van de huisarts. Ik dus gereserveerd en gisteren-morgen daar naar toe. Diagnose: Een belangrijke loopspier loopt van de kuit achter de achilespees en hecht zich op het uiteinde van het middenvoetsbeentje van de kleine teen. Het is op die aanhechting dat er een ontsteking zit. Vrij gekende plaats voor loopblessures, en niet zo'n zware blessure, zeker geen stressfractuur. 10 dagen ontstekingsremmers en lokaal behandelen met verband met zalf. En natuurlijk rusten.

Gezien mijn aard betekent dit voor de toekomstplannen op korte termijn dat ik de trainingen schrap, en de voorziene wedstrijden te Ursel en uit het SSP criterium toch loop. Deinze-Bellem zal ik maar beter helpen ipv lopen. Maar Kasterlee ben ik reeds ingeschreven. Volledige rust is dan voorzien eind December.

Beslissing op lange termijn ligt veel moeilijker. Maar daar hebben we nog tijd voor hè. NVV blijft voorlopig nog in mijn hoofd.

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het nog een vrij lichte blessure is, met voldoende rust zal Kasterlee en jouw andere droom geen probleem zijn. Maar rusten hé ;-p!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. slimme beslissing om rust in te lassen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's alleszins toch nog goed nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een haas minder maar rust gaat voor, verzorg u goed hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moedige beslissing ,je gaat daarmee investeren voor je droomplan ,echt waar ,nu voldoende rust en dan mooi opbouwen ,geen zotte dingen tis te jammer , veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen