maandag, oktober 20, 2008

post Eindhoven

Na Eindhoven 2 dagen spierpijn gehad. De 3° dag ging het beter. 's Avonds een kleine JCA groepsloopje van 4,21Km. Daarna een klein feestje in den Overzet met boterhammekes met gehakt en met "Euflakke". Daarna 2 dagen Securex-seminari. Met op donderdag-ochtend een buitenopdracht inclusief sprintjes. Billeke pijn gedaan. Donderdag-avond een opdracht op de gocart. Beide billekes zouden het nog enkele daagjes voelen. Donderdag-avond leuk cocktailbarke in Blankenberge gedaan. Vrijdag 2° dag seminarie. 's Avonds terug thuis en met vrouwke naar Salons Ter Velde. Een gans menuutje binnen gespeeld. Zaterdag dan naar de massajogging den Olifant. De gocart rit hangde nog zodanig in de benen dat ik zelfs de 12km/h niet haalde. 's Avonds was er dan de JCA BBQ. Zondag-ochtend toch nog in staat om een 7km te lopen met de JCA'ers in het hooghoed bos.

En nu ... regimen. En binnenkort hopelijk opnieuw een beetje kilometertjes afhaspelen.

10 opmerkingen:

  1. Ja santé wa een week, veel regimen zal wel nie nodig zijn zekers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amaai, jij zit ook niet stil de week na de marathon! Als die km afhaspelen goed lukken zal dat regimen niet nodig zijn, denk ik ;-). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dedju het leven van een topsporter is toch lastig e :-)
    je kan beginnen regimen in de comer of doe je nie mee ?
    ik ben nog aan het twijfelen 2 of 3 ronden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zondag heb ik mij ingeschreven en betaald!

    groetjes

    Johanbeton

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dieet ???????????? voor wat ? waar is er nog een vetlaagje bij jou ? mannequinmodel !!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hET LEVEN VAN EEN SPORTER IS NIET LASTIG?MAAR LEUK EN VOL!!!En dat van jou zeker ook wel,maar dat is toch de fun van het lopen nietwaar,Yoeri
    mvg
    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je mag da PR op de marathon wel eens aanpassen e bij uw belangrijkste resultaten

    kom je naar Ursel op 2nov ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi ik had welgeteld 4dagen pijn na 42km. Sindsdien heb ik nog maar 1x gelopen(winterslaapje) nu na een lang loopseizoen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amaai, schitterend bezig zeg!

    Geert (AC Denderland)
    http://mijnmarathondroom.skynetblogs.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg vlug genezen na je marathon,sterk beestje zeker,ook een echte kilometervreter zoals mijn man,Patrick.
    groetjes Myriam
    http://myriammeke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen