dinsdag, augustus 11, 2009

11-11

De officiële naam is 1/2 marathon Deinze-Aalter. Maar je zou het even goed den dreupel-1/2-marathon (moeten niet altijd trapistenlopen zijn) of een weblog-1/2-marathon kunnen noemen. Ik vond het vorig jaar alvast een geslaagde dag. En het inschrijfformulier stond nog maar online, of er waren al weer een aantal bloggers ingeschreven. Dus ik denk dat er nog waren die het een geslaagde dag vonden.

Ik hoop dat we er dit jaar opnieuw een geslaagde editie kunnen van maken. En voor de bloggers ... we zorgen opnieuw voor de opwarming vooraf, en nadien doen we er nog een traktatie bovenop. Ik hoop dan ook op opnieuw op een echte bloggers-1/2-marathon. Dus: via deze link inschrijven hè.

Het parcours krijgt een kleine aanpassing. De slijkzone van vorig jaar moet er uit. Op 26/8 lopen we het parcours in. En de Garmin's zullen voor een (bijna) correct afgemeten parcours zorgen.

9 opmerkingen:

  1. Mijn inschrijving is helemaal rond. Ik ben er erg graag weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop nog geen halve marathons of marathons ;)
    Maar veel succes bij deze activiteit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de organisatie... vorig jaar was die in ieder geval top hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet nog eens overleggen met de coach, misschien loop ik gewoon mee met de meute als duurloop!
    Grt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Peter het nummer 1 zal niet voor mij zijn dit jaar mag er een echte atleet met nummer 1 rondlopen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deinze-Aalter wordt zonder verdere tegenslag mijn sportieve comeback.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. K'zal er ook wel weer zijn als supporter,verleden jaar heb ik me goed geamusseerd en vele mensen teruggezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o ja, 't was een superleuke loop, ff kijken of 't ook dit jaar passen zou. Ik kijk er al naar uit !

    BeantwoordenVerwijderen