zaterdag, augustus 29, 2009

Dwars door Grijsloke, verslag

Faceboeker Hans bestuurslid in Grijsloke en Facebooker Marc, organiseerden vandaag nog maar eens Dwars door Grijsloke. Om 15h28 werden we verrast door het startschot. 3 bloggers gingen van start, 2 anderen gaven de bloemetjes nog wat water. Ik leerde vandaag via Gert ook een nieuwe blogger kennen Dominiek Bekaert. Beide gaven er een lap op en liepen een mooie tijd. Net als Peter. Zelf ging ik rustig van start, samen met Herman. Ondanks het zware parcours liep hij een 14-tal minuten sneller dan de 10 mijl in Antwerpen.

Ik bleef 9km bij Herman, en liep iets boven de 10km/h. In de afdaling op het einde van de 2° ronde versnelde ik door een Nederlandse dame te volgen. Bij de bergop nam ik over en begon aan mijn inhaalrace. Ik deelde de laatste ronde goed in en kon de laatste bergop aan 14km/h lopen. Een mooie finish die mij een tevreden gevoel gaf over deze wedstrijd.

13 opmerkingen:

  1. die conditie zit terug hartstikke goed bij jou jong! kilometers malen zonder probleem.

    trouwens heb es m'n grafiekje bekeken ivm de hartslag/afdaling en in de afdaling zakt die hartslag toch gelijk precies bij mij over t algemeen... liep wel niet op topsnelheid naar beneden (maar wel sneller dan wat ik doe op t vlakke)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat in stijgende lijn bij u doe zo voort ! Clint

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het fantastisch gedaan. De foto's staan ook al online, het linkje zit in je postvak in van fb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan hoor Joeri...dat gaat duidelijk terug de goeie kant uit hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kennismaking en succes met je verdere marathon voorbereiding

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad mooi gelopen. Jouw versnelling op het einde duidt er op dat je nog flink wat reserve over had.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cremke! Ik begreep dat je ook zo'n mooi shirt wil bestellen, maar dan heb ik wel het bestelformulier van je nodig......kun je die vandaag nog mailen naar johnenleonie@gmail.com?! Dank vanuit Olandaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk zijn de heupperikelen verleden tijd en gaat het opnieuw in stijgende lijn. Goed zo!
    Tot IFF en Leie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't was lang geleden dat we mekaar nog eens tegenkwamen... Op 11/11 waarschijnlijk ook wel en misschien al op 13/09...
    Jouw vorm is terug stijgende... gaat misschien mee met de terreinhelling? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "Ge zijt terug goed bezig", hopelijk blijf je nu van verder (heup)onheil gespaard en kan je nog enkel goeie prestaties neerzetten.
    Xa4

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toppie en hopelijk nog op tijd voor een shirt.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,
    Met welke hardware/software genereer je dergelijke interessante(!!) rapporten ?
    Kun je evt. iets laten weten op bk333343@skynet.beé (die laatste é weglaten ivm spam...)

    Alvast bedankt
    Fred.

    BeantwoordenVerwijderen