dinsdag, augustus 11, 2009

Marathonprogramma

Opnieuw al een hele tijd geleden dat we iets blogden. Maar ben er ondertussen wel in geslaagd om op 6d tijd 2 x 10K te lopen. Niet echt vet. Maar na de heup-perikkelen (waar ik nog steeds nt zeker van ben dat deze voorbij zijn), en tussen de vele zomerse festiviteiten door, is dit toch wel een prestatie die telt. Vermoedelijk heb ik op de 3d Dranouter meer kilometers afgelegd, maar dat was niet echt al lopend. Na een klein beetje tijd om te lopen, maken we nu vlug een beetje vrij om nog snel een teken van leven te geven.

En wat volgt? Palm Parkies, Paulusfeesten, Marktrock, Efteling, Amsterdam, ... Mijn verlof begint immers pas zaterdag. Maar ook lopen (hoop ik toch). Ik ben immers al een hele tijd ingeschreven voor IFFM en Leiemarathon. Maar hoe gaan we dat klaren. Er heeft per toeval niemand een schema om van 10K/week in 5 weken klaar te zijn voor de marathon? Ik vrees er al voor. De vooropgestelde 3h30 zal dus zeker voor een andere keer zijn. Uitlopen wordt het doel. Maar we zien wel, we hebben immers NOG 5 weken !!!

2 opmerkingen:

  1. Ja jong je ligt met een lichte kwetsuur al snel op trainingsachterstand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niets forceren, hebt die heup nog een tijdje nodig hé

    BeantwoordenVerwijderen