zondag, september 06, 2009

Glucosamine Chondroïtine

Zelf was ik reeds een kleine 3 jaar jogger als ik het te horen kreeg. Daarom eens dit tipje.

Sport is gezond. Toch zitten lopers vaak in een sukkel straatje. En omdat voorkomen beter is dan genezen, deze tip. Er zullen er zeker onder ons zijn die sukkelen met de gewrichten en/of het kraakbeen. Dit kan voorkomen worden door voedingssupplementen. Neem dagelijks 1500mg glucosamine, best in combinatie met chondroïtine. Deze 2 worden dan ook als combinatie in pilletjes verkocht. En voor de Belgen, even de grens met Nederland over en je bespaart nog heel wat op deze pilletjes.

3 opmerkingen:

  1. yep, 'k neem het ook. Onder de naam Bio-RHUMAL 1500. Toch een prijzig "kraakbeenversterkerke".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interessant omeens te proberen, misschien eens stoppen tijdens de SSP.
    In ieder geval tot zondag op de IFF. Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joerie

    Lang geleden hé?Ben je voorbereid om een goeie marathon te lopen naar Ieper?Ik zal er niet bij zijn omdat ik me wat wil sparen voor de Leie Marathon.Maar ik heb wel een vraagje:kan ik eventueel mee naar Deinze (startplaats van de marathon)?

    groetjes

    Johan

    BeantwoordenVerwijderen