zondag, oktober 08, 2006

zondag 8/10

Afstand 15km
Tijd 1h11min51sec

Na het volbrengen van de burgerplicht was er een jogging in Ursel. Gekozen voor de 15km. Ik start altijd rustig. En gedurende de eerste ronde van 5km een paar keer gekozen voor een serieuze versnelling om bij een voor mij uitlopend groepke te komen. Tot ik bij 2 andere 15km lopers kwam die er een stevig tempo op nahielden. Aangepikt en gevolgd. Op het einde van de 2° rond door het meepikken van een bekertje water, en het snel nemen van een bocht was ik zelfs plots los. Ik heb bewust gewacht, en samen de laatste ronde gelopen. Een wijze beslissing want één van hen (Verbiest Hendrik) had nog wat overschot en gaf in de laatste 3km nog een goed snokske extra. Mooi gevolgd en samen over de meet. In vergelijking met mijn vorige 15km, bijna 6 min sneller. 1h11min51sec wat 12,53km/h is. Goed op schema voor de halve marathon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten