zaterdag, december 08, 2007

Afsluiten in schoonheid

Nog een beetje vroeg om het jaar al af te sluiten. Maar gezien ik dit jaar nog geen rust in laste werd het vandaag de laatste wedstrijd waar we voluit zouden gaan.
Eigenlijk lag dit jaar het doel in Eindhoven. Daar moest de halve marathon in 1:40 gelopen worden. Dat mislukte grandioos met een tijd van 1:49. In Kasterlee liep ik dan een PR en kwam mijn tijd op 1:44:39. Vandaag hadden we de ambitie al wat gemilderd en hoopte ik op 1:42. Gisterenavond belde mijn "haas" af. Al een slecht voorteken. Maar vandaag binnen onze club reeds een andere haas gevonden. Een beetje tegenslag met het weer. Een parcours overwegend langs de Westerschelde betekent zeker al wind. Maar vandaag was het in bepaalde stukken echt tegen de wind in beuken. De eerste ronde een beetje overmoedig in 48, de 2° ging het minder vlot. Maar na de laatste bocht zagen we de tijdsklok op 1:39 staan. Nog ff alles er uit geperst en ja hoor het jaardoel is toch nog behaald 1h39m56s


Geen opmerkingen:

Een reactie posten