zondag, april 17, 2011

10° trainingsweek naar Visé

De 9° was zoals gezegd eentje met kids. Maandag door Parijs gewandeld. Dinsdag nog vlug 16km voor de kids aankwamen. En dan werd het wachten tot zaterdag voor de Wolvenjogging in domein Puyenbroek in Wachtebeke. De jongsten legde wel eerst zijn handje op electrisch vuur. En met 2° graadswonde naar dr van wacht, apotheek van wacht. Maar toch net op tijd in Wachtebeke. Kids liepen er 2,7km ik liet mij eens gaan met een 14,8km in 1h7m13s.

De 10° week wordt de laatste zware week, daarna 2 weekjes afbouwen. Bovendien heb ik uit de kids weken nog wat op te halen. Maar met pasen hebben we op de 25° een dagje extra. Vandaar dat ik er een weekje van 8 dagen van maak.
Ma 3km inlopen met 10 keer 100m sneller in. 2 keer 5km met 800m recup. En dan nog 3km uitlopen
Di 21km extensief
Wo 8km extensief
Do rust
Vr 4km inlopen. 2*2km interval met 400m recup, 2¨1km interval met 400m recup en 3km uitlopen
Za 6km herstel
Zo 30km extensief
Ma rust.
In de week lopen na het werk. Vrijdag is er jogging in Sleidinge-Lovendonk. Zaterdag wordt kiezen tussen Hazegras en de Enameloop in Kruishoutem. Zondag lopen we ook wel wat en trekken we naar Texel. Waar op paasmaandag de klassieker, de 60 van Texel gepland staat.

4 opmerkingen:

  1. Ook zo kort voor Texel gaan de trainingen gewoon door. Goed bezig.
    Ik doe het nu echt rustig aan tot paasmaandag. Tot dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je loopt gewoon door tot voor de start op Texel. Knap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes in Texel. Texel is altijd de moeite ward. Helaas kan ik niet bij zin want ik moet werken.

    Grooet MO

    BeantwoordenVerwijderen