maandag, november 10, 2008

11/11 afspraakje

Ondertussen is het al maandag geworden. Dus morgen reeds Deinze-Bellem. Deze namiddag gaan we de finishlijn gaan trekken, en daar 't een en 't ander in gereedheid gaan brengen. De vele webloglopers mogen immers niet ontgooheld worden. En het zijn er heel wat.
Ook Chris zal er bij zijn. Jammer genoeg niet al lopend door een blessure, maar met het fototoestel in de aanslag. Ik weet niet zeker als ze op de looppiste te Deinze zal zijn (maar voor de zekerheid neem ik dan ook maar mijn kodakske mee). Maar dat is daar alvast een ideale plaats voor een groepsfoto van de webloglopers. Ik stel dan ook voor dat we afspreken direct na de aankomst van de bussen, voorbij de aankomstlijn op de looppiste, rechtzs achteraan. Met de Brielmeersen in de achtergrond hebben we daar een mooie plek voor een groepsfoto. Aan allen die er kunnen bij zijn, tot dan, en probeer maar een beetje goe weer mee te brengen en niet te winderig.

10 opmerkingen:

  1. Ik kom ook wel eens piepen!
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja we zullen er ook zijn Cremke maar dan wel in Bellem,maar we nemen onze fiets mee,Tot Dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes morgen .. ik zal voor jullie duimen. Hopelijk niet te veel wind !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zal er ook zijn
    ik zie het (nu nog) zitten

    wel jammer van Stofke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo ge moogt mijn naam ook op uw lijstje zetten, i'll be there. Als 't lukt met stofkes nummer, dus van een plekje op de bus ben ik dan toch al zeker bij deze he ? En 't duurde ff voor ik cremke en facebook joeri kon verbinden.. was even niet meer mee, met al die namen he...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat daar dik in orde zijn ! zo te horen , alvast een pluimje voor al de moeite !! jammer dat we er enkel moeten missen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zal aan de piste blijven tot de bussen er zijn. Desnoods laat ik de krommebrug vallen als eerste fotomoment en rij ik meteen na de start door naar nevele. Vandaar zie ik wel. Als ik me anders nuttig kan maken, roep maar :-)
    en als er supporters mee willen met mij, roep ook maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. veel plezier morgen!! 'k zal duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen