donderdag, november 06, 2008

Hoge verwachtingen

Ik had al vaker hoge verwachtingen voor loopwedstrijden. Maar tot nu toe lagen die steeds op sportief vlak.

Maar na 2,5 jaar joggen heb ik ondertussen een nieuwe "vrienden"-kring opgebouwd. Enerzijds dicht bij huis in de joggingclub, en bij de vele lopers die op de verschillende lokale wedstrijden er telkens opnieuw bij zijn. En anderzijds via het web. Van een rustige eerste ontmoeting op de St-Rembert-Corida in Torhout, over verschillende losse ontmoetingen tussen-in. Tot een bloggers-bende waar we toch ook al verschillende gezichten beginnen te kennen, en een leuke babbel mee slaan.

Hierdoor zijn de verwachtingen voor 11/11 Deinze-Bellem nu eens op een ander vlak hoog gespannen. Wat tijdens het lopen de eind-tijd wordt, maakt echt niet veel uit. Als we maar veel leute en plezier kunnen maken. Hopelijk zowel voor, tijdens als na de 1/2 marathon.

Op loopvlak blijft het ondertussen wat rustig aanmodderen. Na zondag opnieuw 2 dagen rust, en woensdag de JCA groepsloop gedaan. Zaterdag gaan we naar Terneuzen. Miss lukt het morgenmiddag om er nog een toertje Blaarmeersen bij te doen.

9 opmerkingen:

  1. Ik kijk ook uit naar dinsdag. Volgens mij gaat het een heel aparte dag worden! Tot dinsdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frank en Betty Spencer zijn beiden al ingeschreven e

    dedju ik heb startnummer 1 nie :-(

    tot dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het gaat blijkbaar de moeite zijn, ik ga jullie al van ver horen aankomen! Was ook heel even van plan om mee te lopen, maar met het oog op Kasterlee zondag, doe ik het toch maar niet. Heel veel plezier, maar met zo'n toffe bende zal dat zeker geen probleem zijn. Oh en bedankt voor je aanbod ivm de leiemarathon, mee fietsen wil ik wel doen maar ik ga toch voor Eindhoven gaan, dan maken we er ineens een weekendje van.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk wordt het niet te nat. We zien elkaar dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoge verwachtingen ??? nee hoor het enige is dat het traditie dat ge ons allemaal trakteerd ...hhhhaaaahaaa Tourneé general !!!! ge moet gij met niks inzitten dat gaat dik in orde zijn !!! tot Dinsdag en meciekes voor de organisatie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie dat he ook al moet tarkteren,wel ik ook da zal daar nog wat worden Dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zouden we wel lopen ? misschien gewoon in de kantine in Bellem blijven ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Cremke, 'k ben natuurlijk (weeral) te laat voor de inschrijving maar dinsdag kom ik af en schrijf ik me in de dag zelve. 't Zal wel lukken zeker. tot in den draai.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. n, hebben we de verwachtingen kunnen inlossen?

    BeantwoordenVerwijderen