zondag, november 02, 2008

Maand oktober

We zijn al weer allerheiligen. Behalve achteruit kijken, en verschillende vrienden en kennis eren die reeds afscheid namen, is het ook tijd om een maand achteruit te kijken naar wat we zelf presteerden.

Het was een mooie maand voor mij. De marathon waar ik reeds van bij het begin van dit jaar naartoe wilde opbouwen werd een succes. Vanaf dan was het enkel nog de bedoeling om het jaar kalm en blessure vrij uit te doen. En te genieten natuurlijk. Na Eindhoven was een week rust voorzien, en daarna zouden we terug gaan opbouwen, zonder te forceren. Maar dit lukte niet al te goed. Eerst beetje psychisch, en sedert vorige zaterdag een fysiek probleemke. Gevolg is dat na Eindhoven de weektotalen bleven steken op 20, 34, en deze week voorlopig op 7Km. Het maandtotaal voor oktober komt dan ook niet hoger dan 175,02Km. Vrij beperkt in vergelijking met de 346 van augustus.

Maar vandaag voelt de voet vrij goed. Na toch 3 daagjes rusten. Hopelijk lukt het morgen toch een beetje te Ursel.

8 opmerkingen:

  1. als uw pootjes zich goed gedragen moet je na uw eerste ronde in Ursel maar aanpikken(ik ga voor de 3 ronden)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes vandaag in Ursel! Den 11ste kom ik ook even supporteren! Tot dan! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes daar als de achterpootjes het niet begeven natuurlijk,maar dat zal wel niet zekers!!!!
    grz
    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar blijft da verslag :-))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je vandaag weer eens gezien te hebben in ursel Joerie. Tot volgende week in Deinze! Hopelijk wat meer tijd nadien om bij te kletsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah ja, ik doe dus ook mee in Deinze, dus mag je me aan je lijsteke hier toevoegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen