zondag, mei 03, 2009

26: St-Jansloop te Oostende

18 weken ver zijn we. En reeds de 26° wedstrijd. Als je er zo veel doet, moet je zeker een pak daarvan rustig aan doen. Ook vandaag was dat het plan. De eerste kilometer slechts 10,5 en dan 4 kilometers tussen 11,4 en 11,7. De vrouwen finishten na 2 rondes, mee versneld tot 13,0 km/h. Tempo terug laten zakken 12,2km/h. We waren ondertussen 8K ver en er kwam nog eentje met veel reserve mij voorbij. Aanpikken ging door mijn hoofd. En ik zondigde. Een kilometer in 14,6km/h en de laatste 0,7 aan 15,1km/h. En de snelle loper, ik kon er juist voor blijven, maar MHS ging daarbij wel naar 193. Voor die laatste 1,7K was MHS nog maar 166. 't Kan toch vlug veranderen hè.



Normaal volgt nu een zware trainingsweek, met op vrijdag de 10 mijl van Aalter en zondag de marathon Du Louvre.

6 opmerkingen:

  1. Joerie bedaknt voor het aanmoedigen tijdens de wedstrijd het heeft mij wel geholpen.Train goed deze week en maak dat je optimaal aan de start komt in de marathon op 10 mei.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo...een druk programma dit weekend...succes met bijde wedstrijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is geen houden aan jou hé, 1 week na de marathon zal ik nog rondstrompelen, en jij bent al terug volop wedstrijdjes aant lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuke en prachtige wedstrijd was het. maar toch best een van de zwaarste hier aan zee. de leffes vlogen de keelgaten in :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Serieuze versnelling , blijkbaar kun je toch een stukje lopen !! Niet te verwonderen met zo'n basisconditie .
    Het scheelde niet veel of Kristien was naar Oostende afgezakt . Op het laatst heeft ze afgehaakt en het bij een duurloop gehouden .

    BeantwoordenVerwijderen