dinsdag, mei 12, 2009

Uitslag Route du Louvre

Nettotijden kennen ze nog niet in Lille en/of Lens. (en douches ook niet). Maar de officiële tijd hebben we toch. 't Is 3h54m09s. 'k Heb er nog warm van, aan mijn bruine armen en rood/bruin gezicht. Beetje na-genieten, of na-gloeien (je kiest zelf).

Maar niet getreurd. Marlon, en de rest van Zeeuws Vlaanderen maakt jullie maar klaar. Want zaterdag zou het mijn 10° (zonder ultra's) moeten worden. Hopelijk zijn de kilometers verteerd, en kan ik Wim helpen bij zijn streven naar die 3h39m59s.

En de rest van het jaar? Geplande marathons/ultra's:
16/5 Zeeuws Vlaanderen
14/6 Amesfoort (Nl)
19/6 Nacht v Vlaanderen
09/8 Monschau (Du)
13/9 IFFM
20/9 Leiemarathon
04/10 Brussel
11/10 Eindhoven (Nl)
18/10 Echternach (Lux)
01/11 NY (VS)
15/11 Kasterlee
29/11 Gelderop
13/12 Spijkenisse
Dat zijn er nog 2 te weinig om aan 12 te komen in de marathon en ultracup. Goed doseren wordt dus de boodschap. En wie weet vinden we die 2 dan ook nog ergens in een of ander gaatje in de planning.

6 opmerkingen:

  1. Mooie prestatie daar in Frankrijk! Van je geplande lijstje te lopen marathons heb ik er ook nog 5 staan. We zien elkaar nog veel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee...wat een ambitieus programma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik zal er maar drie meelopen.
    Ga je nog tijd hebben voor het SSP-criterium?Veel succes met je programma en tot zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zullen een pak marathons zijn als je die loopt...chapeau hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amaai zooooo'n indrukwekkende lijst!Ik zal er aan zoveel niet raken denk ik.Loop je in NY ook ?Voor de 100 km in Torhout heb ik een njet gekregen van het vrouwtje.Dus ik zal al blij mogen zijn als ik de marathon mag lopen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word al moe van het lezen van je plannen alleen al... maar petje af hoor, goe bezig !!!

    BeantwoordenVerwijderen