donderdag, mei 14, 2009

Collectors item

Vooraf werd aangekondigd dat het rugnummer voor Route du Louvre een reproductie van een kunstwerk uit het Louvre zou bevatten. En dat we op die manier een uniek collectors-item bekwamen. Ook zou langs het parcours iedere kilometer met een reproduktie aangeduid zijn.

Links staat een tekeningske van een beeld: "La victoire de Samothrace". Moet zeggen dat ik het iets spectaculairder verwacht had. En onder weg? Heb ze bijna allemaal gezien. 't Waren eigenlijk foto's. Had daar ook iets meer bij voorgesteld. Kilometer 6 was het mooist. Nu vraagt iedereen zich af wat daar hing? 't Was een schilderij met 2 dames op.

4 opmerkingen:

  1. Best wel mooi, dat startnummer, maar inderdaad niet spectaculair!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat jouw naam uithing in het Louvre .
    Bij het zien van die twee vrowuen ben je volgens je schema serieus beginnen versnellen . Is er een verband ? Of zie ik het verkeerd .
    Doe zo verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DIRK VERHAEGHE15 mei, 2009 18:21

    Hey Joeri,

    Liep met jou samen de 50 km van Gistel, waarvoor nogmaals dank voor 't gezelschap
    Was van plan op 6 juni in La Roche te lopen, doch uit te stellen wegens andere verplichtingen (om te vloeken !)
    Ik denk er sterk aan om deel te nemen in Amersfoort op 14 juni en zag dat je deze ook gepland bent om te lopen
    Heb je reeds vervoer, anders wil ik wel rijden ? Ik vertrek vanuit Oostende en kan je in Aalter oppikken bijvoorbeeld
    Zou wel de zondagmorgen vertrekken en 's avonds terug
    Laat iets weten wat je gepland hebt

    Greetz,

    DIRK VERHAEGHE

    BeantwoordenVerwijderen