vrijdag, januari 02, 2009

Gelukkig 2009

Eerst voor alle lezers veel geluk tijdens en naast het lopen. Dat er weinig blessures en veel PR's mogen volgen.

En natuurlijk hoort hier een jaaroverzicht bij. We sloten het jaar nog sportief af door op 30/12 een tempoloop v 10,6km te doen à gem 10,9km/h GHS 152. En op 31/12 deden we er nog een extensieve duurloop van 26,1km bij. Leuk om Luc F tegen te komen en zo een aantal km's samen af te haspelen. En daarmee lagen de maand en meteen ook de jaarkilometers vast.

Het maandtot december komt op 237,23km wat voor 2008 pas de 6° zwaarste maand is. Het jaartotaal komt op 2766,6km. In 2006 beginnen lopen en toen liep ik 558,9km en vorig jaar klom de teller reeds tot 1776,9. Worden er het in 2009 3000? Wie weet. In elk geval volgt op 11/1 de eerste marathon v h jaar. Dus nog een beetje kilometers afhaspelen tot dan.

10 opmerkingen:

  1. Heel veel gezondheid en loopplezier gewenst in 2009 Cremke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zondag proberen om goed op tijd te komen zodat ik zeker de aankomst kan zien, het hangt een beetje af van mijnen babysit. Alvast heel veel succes gewenst!!
    En natuurlijk ook de beste wensen voor 2009.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2008 kan niet meer stuk voor jou,veel succes in 2009.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. serieus aantal km's zenne ... tot op zondag 11 januari ... ik laat je nog iets weten voor het vervoer hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het beloofd terug druk te worden in 2009

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet ik in de uitslag " Kerstcorrida Tielt " . Op 3 seconden na komen we beiden samen over de meet . Waarschijnlijk de hele tijd in elkaars buurt gelopen zonder elkaar te kennen . Ik hoop in 2009 hetzelfde tempo te kunnen ontwikkelen .
    Beste wensen .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vooruitzichten...3000km zou al mooi zijn. Succes.
    Groetjes Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn beste wensen en tot op één of andere wedstrijd, met of zonder handbike :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je curve blijft stijgen zoals de vorige jaren, dan kom je zeker op 4000km uit. Veel succes dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cremke,ik wens u van harte het allerbeste voor 2009. Veel km's, bevredigende resultaten en goeie wedstrijden.

    BeantwoordenVerwijderen