vrijdag, september 19, 2008

14° Scheldevallei jogging Melsen

Zolang het scherm het doet, proberen we snel een bericht online te plaatsen. Reeds start om 19h wegens het vroeger donker worden. Maar voor 5€ konden we op een mooi draaiend parcours uit 4 afstanden kiezen. Omwille van dwars door St-Kruis morgen kies ik voor slechts 2 ronden of 6,9km. Ondanks morgen toch eens testen. En het ging redelijk goed. 's Middag iets te lekker en te veel gegeten, en zelfs 6 à 7 uur later had ik er nog een zware maag door. Maar toch vrij goed. Liep mijn snelste wedstrijd ooit. 6,9km in 29m01 en dook hier de top 10 mee binnen aan een snelheid van maar liefst 14,26km/h. Een warme douche later konden we ons nr inwisselen voor een prijs volgens eindcijfer van ons deelnemersnr. Ik had 3 paar loopkousen. Ook in de tombola waren ze vrij gevig. Meer dan 1/3 had prijs. Zo kreeg ik ook een paketje met KBC zakje, buiten-thermometer en Citroën-paraplu. Een leuke avond, afgesloten met wat file op de E40. Maar we zijn toch thuis geraakt.

3 opmerkingen:

  1. amai das pas vlammen, mooie prestatie...en mooie prijzen ook nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de afstand toch maar met een korreltje zout nemen ... Per ronde zeker 100m minder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zelfs met 200 m minder : scherpe tijd !

    BeantwoordenVerwijderen