vrijdag, september 05, 2008

PC doet het even

Mijn PC houd het de laatste tijd maar een halve dag uit. Ventilator is gekuist. Gisteren daardoor al tot na 3h kunnen werken. Maar 's avonds geen internet en blogs daardoor.

Een snelle update tijdens de middagpauze dan maar.
Maandag was een rustdag.
Dinsdag voorzag het schema 3 intervals van 3km, waarbij de 2° kilometer sneller was dan de 1° en de 3° nog wat sneller. Met opwarming, cooldown en recup inbegrepen kwam dit op 16,8km. Het werd een test bij Mensana. Bij een zelfde snelheid heb ik nu een lagere hartslag, en co2 uitstoot. Behalve bij de opstart en rond de 11km/h. Daarom voortaan extensieve duurlopen wat sneller doen à 10,5 tot 11km/h. Slechts 6,2km maar wel goed in 't rood gegaan.
Woensdag was de JCA groepstraining. Vooraf had ik reeds een 3-tal km gelopen. En op 1 à 2km van het eindpunt nog een beetje bijgedaan. Zodat ik aan 19,84km kwam. Er waren er 20 voorzien.
Donderdag Voorzien: 3km opwarmen. 10 keer 1km intensieve duurloop met 400m recup en 3km cool down. Over de middag in de Blaarmeersen. Was een leuke training, maar wegens tijdsgebrek werd de cool down ingekort. 17,44km ipv 19,6.
Vrijdag Er is 8km herstelloop voorzien. Ik ga deze avond naar Ronsele.
Zaterdag Er is een duurloop van 25km voorzien. Voor mij wordt het een van de belangrijkste afspraken van dit seizoen. Ik zou graag mijn PR op de 1/2 (1h39m56s sedert 8/12/2007 Terneuzen) wat verbeteren. Daarna nog 4km uilopen en we hebben de kilometers weer te pakken.
Zondag Is een herstelloop van 6km voorzien. Als het enigzins lukt doen we er een paar rustige kilometertjes bij, om ongeveer aan ons weektotaal te komen.

En volgende week .... Dan volgt onze 2° marathon. De IFF met voor het eerst mijn zoon als begeleider met de fiets. Wel kalmpjes aan in ongeveer 4h15. Want daar ligt de echte afspraak op 12/10 te Eindhoven (proberen het paardje bij te benen, hè Katrien).

3 opmerkingen:

  1. succes alvast voor volgende week Cremke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes zaterdag, geef er maar ne keer ne lap op hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cremke jong ik heb speciaal voor het iff vrij genomen voor alles die op mijnen agenda staat om te komen supporteren hé manneke !! ge ku mo zien da ge binnen de 4u land ,die Engelsen waren destijd ook wat te laat en zie wat er van gekomen is !!!dus ...;-)tot ginds aan de kant hé

    BeantwoordenVerwijderen