dinsdag, september 09, 2008

Back again

Een eerste poging was het stofzuigen van ventilator en koelkanaaltjes. Dit verbeterde maar loste de pc problemen niet op. Nu zijn de buisjes, koelvinnen ed tussen de ventilator en de processor vervangen. Hopelijk houd hij nu stand. Ondertussen was ook het databestand van trainingcenter beschadigd door het uitvallen van de PC. Deze is alvast hersteld. Ben wel ééns training kwijt. Ze zit nogthans nog in mijn Garmin405, maar hoe stuur ik die opnieuw door hè? Maar we zijn "back again". Toch al zeker tijdelijk.

Het marathonschema:
Vorige week werd nauwkeurig gevolgd. Woensdag lange duurloop, donderdag een intensieve duurloop, vrijdag werd een herstelloop een zeer trage wedstrijd en zaterdag werd een duurloop de 1/2 te evergem. En zondag uitlopen. Enkel dinsdag. Daar werd een intervaltraining vervangen door een inspanningstest bij Mensana. Hierdoor een weektotaal van 85,46 ipv 89,40. De testen zijn goed, later meer details.

Deze week pas ik het schema reeds vooraf grondig aan.
Ma Intervaltraining 19,2 wordt 19,2km duurloop
Di Ext.Duurloop 12km
Wo LSD 21km
Do Rust wordt eens goed gaan tafelen
Vr Herstel 8km wordt werken in horeca
Za Fartlek 15km wordt Herstel 8km
Zo LSD 25km wordt LSD zijnde IFF marathon
Weektotaal 100,2 wordt 102,2km.
Nu is het wel zo dat ik gisteren nog niet hersteld was van zaterdag en ik de kilometers beperkt heb tot 14,16. Een zware week van meer dan 100km, en dit juist in een zeer drukke werkweek die uitpuilt van de vergaderingen.

Moar wa stoat'er op de Gense tramkoarte? Nie pleujen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten