maandag, september 01, 2008

Computerpanne

Mijn portable heeft last van de warmte. Als hij het te warm krijgt, wordt het zwart voor mijn ogen. 't Is te zeggen valt het scherm gewoon uit. Daardoor een weekend lang zonder internet. En da's wennen hoor.

Een vlugge update. Na de zware intervals op donderdag volgde er zoals de traditie het wilt een vrijdag. Op loopvlak was dit rusten. Hoewel ik mijn kilometers te voet in de horeca zeker ook afleg. Zaterdag in de voormiddag gaan supporteren voor de competitiestart van mijn oudste zoon. Ondanks een slechte partij zijn ze toch met een 6-1 overwinning kunnen starten. In de namiddag familiale verplichting. Naar de Schotse dagen aan het kasteel van Ooidonk. En familiaal, dat betekend zonder de whiskey stands. Maar juist op tijd om in Nevele te gaan lopen. Vele bekenden uit de streek, maar qua bloggers leek het mij beperkt. Ik kon wel voor de start nog een goeie dag gaan zeggen tegen Gwendoline. De rondjes waren 2,61km en je kon kiezen voor 2, 4 of 6 stuks. Na 2 rondjes kon ik opmerken dat Gwendoline een veel properder meiske geworden was dan vorige week. Deze keer hangden haar bloemetjes schoentjes niet vol van de modder. Zelf had ik dan nog 4 rondjes voor de boeg. De uitslag zal ik nog eens online moeten gaan zoeken, maar ik was in net geen 1h16m binnen. Ook al is dit "maar" een ruime 12km/h, op dit lastig parcours lijkt mij dit toch een goede uitslag. En dan op zondag een duurloopke. Ik was op zaterdag met de wedstrijd in Nevele serieus van het schema afgeweken. Toch zou ik voor de 25k gaan op zondag. Reeds om 8h15 gestart. Maar toch werd het reeds warm, en zat de wedstrijd van zaterdag duidelijk nog in mijn lijfje. Toch uitgehouden voor 24,4 in 2h34 met GHS 143. De gemiddelde snelheid bleef dus beperkt tot 9,5km/h.

Zo is er ook een eind aan de vakantie en de augustus maand. De bedoeling was dat in deze laatste week de kilometers een beetje zakten tov vorige week, om deze week naar 90 en volgende week zelfs naar 100K te gaan. Maar vorige week een beetje kilometers te weinig, deze week een beetje te veel, en het effect is toch anders:
En op maandbasis werd het de zwaarste maand die ik ooit liep/trainde. Met een maandtotaal van 346km.

Vandaag rusten, en morgen naar Mensana om eens op de testbank plaats te nemen.

4 opmerkingen:

  1. Da zijn al flink wa km's op den maandteller. Lang duurloopje aan 9.5km/h, meer moet da nie zijn hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kilometerstand na één maand ! Goed gelopen in Nevele precies he, naar horen zeggen was het behoorlijk zwaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey , kwas blij je terug te zien. Lastig parcours en een mooie tijd !!! Je hebt knap gelopen !!!
    grtz Gwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai maatje een goede kilometriek heb jij nodig anders zal deze vlug zot gedraaid zijn,bezig beestje en hoe!! chapeau zene
    mvg
    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen