dinsdag, september 16, 2008

Dichter en dichter en ...

Met de IFF zit een eerste lange duurloop van +30 er op. We komen steeds dichter (bij Eindhoven, en hopelijk binnenkort ook bij een nieuwe werkende portable).
Deze week een rustige week van 60km. Met vrijdag de Scheldevalei-jogging in Melsen, en zaterdag Dwars door St-Kruis. In Melsen kiezen we voor 2 ronden en beetje de rem er op. In St-Kruis gaan we er een laatste keer vol voor in de 15km jogging. Voor de rest van de week proberen we ongeveer aan een 60-km te geraken. Hopelijk met de juiste schoenen :-))

Opm.: Jullie hebben nog enkele beoordelingen te goed. Ik geef ook ooit nog eens meer info over de inspanningstest bij Mensana. Maar zolang de pc het maar half doet zet ik voorlopig minder online.

4 opmerkingen:

  1. Zaterdag kom ik ook af naar Sint-Kruis maar 't zal nie om te vlammen zijn, ik start helemaal achteraan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat met je resultaat in Ieper, ik vind dit een heel knappe tijd. Als voorbereiding mag dit tellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een marathon lopen als voorbereiding op ... een marathon. Je moet het maar doen en dan nog met de verkeerde schoenen. Proficiat. Tot in Eindhoven. Als alles goed verteerd is, mag je mij ook verwachten voor Deinze-Bellem.

    PS: de man van Triatlonteam was waarschijnlijk Johan (http://dirkvissers.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent op zijn zachtst gezegt,heel goed bezig,ik lees daar een marathon als voorbereiding van een marathon????
    Dan ben je ne straffe kadee zene!

    BeantwoordenVerwijderen