zondag, september 21, 2008

4° Dwars door St-Kruis

Zaterdag was het de 4° editie van Dwars door St-Kruis. En ik was er reeds voor de 3° keer bij. In 2006 liep ik er mijn 3° wedstrijd, en mijn eerste 15km. Vorig jaar kon ik reeds 6 min sneller lopen. En dit jaar?
Ik wou er nog eens voor gaan, maar had mij gisteren in Melsen niet kunnen beheersen. Alhoewel ik dat vorig jaar in Melsen ook niet deed en toch goed liep in St-Kruis. Vooraf een ruime 3km ingelopen. Van bij de start voluit gegaan. En meteen ook het gevoel dat ik dit geen 15km kon uithouden. Ook te zware billen. Een overblijfsel van Melsen? Ongetwijfeld wel, maar liep toch opnieuw een goede wedstrijd. Al zeg ik het zelf. En eigenlijk viel het verval nog mee. De laatste ronde is wel wat kleiner maar de ronde tijden zijn 21m42 22m12 en 22m21s. Het verval voelde wel veel groter aan. Uiteindelijk gefinishd in 1h06m15s. Een PR, dus we moeten wel tevreden zijn. Maar de zware billen en het verval zorgen er voor dat ik het graag nog iets beter had gehad. Vanaf nu moeten we ons beheersen en snelheid beperken. Nog 3 weken en daar is Eindhoven. Volgende week nog eens meer dan 100K en dan afbouwen. Deze week totaal 57K

4 opmerkingen:

  1. Mooie prestatie zenne, ge staat scherp dat is een feit, dat wordt blazen in Eindhoven...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. perfect op schema voor eindhoven...
    ik hou deinze-aalter nog in beraad...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vergeet je goeie schoenen niet !
    ik hou deinze-aalter ook nog in beraad. Als het verdict dinsdag niet al te slecht uitvalt schuif ik mijn schema misschien gewoon op... Keep fingers crossed ;-)
    Een 'thuis'match lijkt me wel es leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en natuurlijk proficiat met je nieuwe PR !

    BeantwoordenVerwijderen