zaterdag, maart 29, 2008

25 km van Hulst

Geleden van woensdag dat we nog gelopen hebben. En vandaag staat een 25km wedstrijd op het programma. Eentje net over de grens, in Hulst. Belangrijkste is de kilometers als voorbereiding op Antwerpen.
Dan maar rustig gestart. Met een groepje met Carlos, Antoine, Wim, Christiane en Marie-Jeane. Terwijl ik vorige week Christiane nog moest laten gaan, vond ik dat het groepje vandaag wat traag ging. Liep een beetje voorop, liet me terug inlopen. Uiteindelijk toch maar versneld. Aan kilometer 17 à 18 iemand ingehaald, waar ik een beetje bij gebleven ben om de verveling te breken met een praatje. Vervolgens een poosje gangmaker gespeeld (was alweer een ferm windeke). En na 22km kreeg ik de boodschap dat ik mijn gang moest gaan, want het ging te vlug. Nog maar een tandje bijgestoken, en mooi gefinished. Ging ietsje vlotter dan de vorige twee halve marathons, maar wel aan een lage gemiddelde snelheid. Het gevoel was alvast iets beter en ook de GHS slechts 155.
De 25km van Hulst wordt aangekondigd als een 25,2km wedstrijd. Iemand met een Garmin kwam ietsje meer uit, en ook mijn Polar duide 25,50km aan. In elk geval is mijn officiële eindtijd 2h16m11s. De andere officiële uitslagen staan ook reeds online.
Hierbij het wedstrijdverloop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten