zondag, maart 09, 2008

Blaarmeersen

Een vorm van zelfpijniging zeker. Ben gaan kijken naar de jogging in de Blaarmeersen. Na een goede 400m gelopen zag ik ze een eerste keer één grote groep. Er leek geen einde aan te komen. Her en der gezaaid in het pak de teamleden van JCA. Na ongeveer 5km zag ik ze opnieuw. 't was veel mooier verspreid. De eerste na ongeveer 17min, de laatste na meer dan 34min wanneer de eerste reeds opnieuw passeerde. Hoorde van verschillende deelnemers dat het hier om een lastig parcours gaat. Verschillende kleine klimmetjes en langs het water een ferme tegenwind. Iets waar wij van gespaard gebleven zijn. Zo kunnen we iets goed zeggen over de kwestsuur.

Was eens leuk de jogging als toeschouwer te beschouwen. Ziet er helemaal anders uit dan dat je zelf in het pak mee loopt. Een aanrader voor de joggers. (En voor de toeschouwers is het mee joggen ook een aanrader hoor, een heel andere belevenis :-)))

Er waren een tiental JCA'ers, hierbij een enthousiasteling die onze clubtenu schowde. Terug goe bezig Geert.

2 opmerkingen:

  1. Had ik dat geweten, dan had ik eens gezwaaid... wie weet hebben we elkaar gezien? Toch sportief dat je bent komen supporteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Heb ook mogen toekijken vanaf de zijkant. Leuk (voor één keer) moet toch plezanter als je kunt deelnemen vind ik. Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen