donderdag, december 04, 2008

2° rustige week

Vorige week, geen enkele keer getraind. Was van de zaterdag 22/11 geleden dat ik gelopen had. Wel op zaterdag (29/11) redelijk gevlamd en op zondag een rustig duurloopke. Deze week opnieuw geen enkele training. En dit weekend enkel op zaterdag de aflossingsmarathon in Terneuzen. Zou de sint er ook bij zijn? Loop er 4 ronden. 2 voor JCA, en 2 voor de webloglopers. Dus in totaal een halve marathon. Toch beschouw ik deze 2 weken als mijn rustweken, en beginnen we daarna aan een nieuwe opbouw. Immers 10/1 zal er vlug zijn met de Louis Persoons Memorial Marathon.

Woensdag, ook al liep ik niet, toch eens naar de JCA groepsloop geweest. Maar liefst 14 lopers, en 5 die enkel iets dronken (de een al meer dan den ander). En dan krijg ik achteraf thuis reclamaties dat er niemand meer in het station is voor het vernieuwen van een abo. Terwijl dat normaal tot 21h kan. Begrijp wie begrijpen kan :-)

9 opmerkingen:

  1. Ja zo een rustperiode kan deugd doen hé. Wetende wat er komen zal. Succes zaterdag. Zal een hele klus worden zo in een rustweekje.
    Gr. Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij zit jij al serieus uit te kijken naar zaterdag om de loopschoentjes nog eens aan te trekken. Maar rustperiodes zijn nu eenmaal nodig hé.

    Veel succes/plezier zaterdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat komt rap dichterbij zo te zien , hou het vooral veilig nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rustige periode? Wil ik de onrustige wel eens zien hoe dat die zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 4X ? Wij zullen al blij zijn met 1 fatsoenlijk rondje... ;-)
    Veel kans dat je ergens startloper bent dus ? Wij starten beiden om 12u morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amaai vier ronden vlammen ;maar je bent toch in form hé!
    Ikzelf loop maar 1 rondje,allee tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na je rustperiode zal je er weer volop tegenaan kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. rust is al even belangrijk als trainen zelf ! Dus geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die rustperiodes zijn zeker belangrijk je zal er zeker de vruchten van plukken

    BeantwoordenVerwijderen